Bannsi spräcker nollan!

Tjooo, Bannsi här!

Nu har jag äntligen tvingat på emma en blogg, jag kände mig så ensamen! Men dock har hon hjärnsläpp just nu och eftersom jag promt ville hon skulle ha ett första inlägg så får jag väl ta och skriva det åt henne eftersom hon inte klarar av det själv.

Nu har skolan dragit igång och vi är sååå duktiga. Vi fick till och med beröm idag av svampen, och det är inte illa ska ni veta! Också har vi en ny i klassen, den ni. Lekt idag har vi med, jag var ormen hugo och emma hunden devil, vi brottade på marken och jag bet fantomen i rumpan, klockrent! Och självklart så var vi bäst!

Nu ska emma snart svika mig och pysa till sin pojkvän, sånt tycker jag inte om, men vad gör man? Är flickstackarn kär så är hon väl! Men jag tycker om henne ändå! Nu muttrar hon här på sidan om mig, men det är okej.

Heeejrå // Bannsi


Kommentarer
Postat av: Robin

Du är så flumm! : )

2006-09-11 @ 21:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback