find comfort in pain.,

Kroppen sitter tungt mot datastolen just nu, den vilar.. skönt!

Har insett idag att våran klass är verkligen splittrad,  alla har så otroligt starka viljor, och saker slutar alltid detsamma,  dom stänger av öronen derekt man öppnar munnen och dom andra får sin vija igenom.
Är så otroligt less på att folk ska röra om i min vardag sådär, jag var nöjd för första gången, hade accepterat allt.
Långa pass, inga raster, liten lunch, trycka ihop hela schemat, enbart för att få sluta tidigare, vad är det egentligen ? vadå vad gör jag när jag ens kommer hem ?! tycker hellre om att få ta dagen med ro, slippa stressa, njuta av luchen, få hinna träffa lite folk.
Är helt slut när jag kommer hem, skolan tar verkligen alla mina krafter ibland. Och dom vill trycka ihop schemat?! förstår inte till vilken nytta det ska vara, då kommer man bara hem helt slutpumpad och går och lägger sig, tänk att få ha en lungn dag, komma hem pigg och ha energi till annat. jaja, ska lägga ner med detta nu , orkar inte bry mig, till vilken nytta ska jag ens det ?

Sitter med en jävla huvudvärk, dunk, dunk säger den!
tröstsnusar just nu med en sann vänn, vad gör man inte när man känner hjärtat dunka alldeles för hårt i bröstet med tankar som åker karusell i huvudet.

it's just tears and rain...

Jag är inget värd,  det är kännslan jag har och som aldrig motbevisats.
Det är tomt när ingen vet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback