ful och äcklig, och vilse i mig själv.

Du dissade mig verkligen totalt idag, kännde mig onsynlig där jag satt, som att derekt det är folk i närheten, då väjler du att inte ha mig, jag vet inte vad jag ska göra, jag älskar juh dig, men så kommer det någonting som änn en gång får mig att tveka om att det kommer vara du och jag.
Förstår om du inte vill ha mig, vem vill ha en äcklig ful å fet flicka med  ångest i huvvet ? , men jag hoppades.. det är det som är jobbigt att hoppet alltid lever kvar i mig om att allt ska bli bättre.. besviken på mig själv gång på gång...
Känner mig ensamm, så äckligt ensamm.
väntar på att du ska höra av dig.. säga förlåt för idag, men jag vet att det inet kommer att komma, har vart med om det här 1000 gg men varje gg blir likadant.

Känner mig sliten å grå, tankarna samlas hög på hög går snart inte att tjorva upp dom.
Och vars tog våran hjälp vägen ?  ni som skulle hjälpa oss.. hitta tillbaka. Ni sket i oss,

Just än ordernary day.. she's sailn on her own, dont let her inside yourself..

längtar till mitt hem, vill vara där nu, känna tryggheten i just det huset.

 Har gått vilse i mig själv, mörkret är för stort att jag inte ser vägen ut, laburinten är för snårig, så jag skadar mig själv, taggarna trycks sakta genom huden.
äntligen känner jag inte den inre smärtan längre, medvetandet fökuserar sig på det blödande såret och sakta försvinner allt...

Its time to say godbye, block uup the sun and  pack up the sky, dont let my tears start to make you cry every time i try to say my godbye,.. try to stop asking why..

Kommentarer
Postat av: Bannsi

Emma, du behöver aldrig någonsin känna dig ensam, för jag är endast ett telefon samtal bort, och jag skulle komma och ta hand om dig vilken tid på dygnet det än var. Och du är verkligen inte "äcklig och ful", du är en av de vackraste människorna jag någonsin har mött, innifrån och ut. Och all din ångest, är bara en del av livet, och vi vet ju att de som aldrig varit där förut tillslut rymmer, men det är ju inte vårat fel, för en dag kommer det var dem som ligger och krälar på marken, och dem som kommer behöva oss och inte tvärt om. Ta hand om dig, imorgon på en gång vi ses räknar jag med en stor kram av dig och om det är någonting inatt är det bara att du ringer. Jag finns Alltid här för dig. Du är underbar, jag önskar så innerligt att du kunde se det du med. Shayne Ward - Youre not alone

2006-08-29 @ 21:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback