sessen å lessen å bajs

jaa va ska man säga om idag annat än att den var så otroligt tråkig !
fick kämpa mig igenom den, men då är det tur att mina underbara vänner finns där.
Igår så for jag å hanna till ruben å spela kort å så, det var riktigt roligt. sen for vi vidare till hanna å sov där. myspys var det !

det kliar i hela kroppen känner att jag måset göra något, kan inte sitta , kan inte gå å sova, kan bara sitta här å ha myror som kilar runt i kroppen.
är rädd att om jag inet gör nå så börjar jag tänka för mycket, börjar tänka om hur äcklig jag trots allt är...
och du finns inte här vid min sida.. vet inte vad jag ska göra, vill inte tänka på dig eftersom jag vet att du inet tänker på mig, vill inte sitta å låta maskaran rinna för dig.. när jag vet attt det inte är ömsesidigt.
Men du dyker upp hela tiden jävla SKIT.
Allt du har sagt är tydligen en löngn,  blir lessen å arg, måste man säga så fina saker för att sedan låta mig sitta och låta alla löngner bara hagla ner på mig.
ÄRLIGHET SNÄLLA.
om bara folk kunde vara ärliga nån gång skulle det underlätta så mkt, för både mig och mina närmaste.

Nu kommer tankarna, snurrandet å magknipet, 

FÖRLÅT :'(  men jag måset gö de, vill inte tänka på mina kännslor nå mer, vill känna nån annan smärta,

Built it up to watch it fall..

Kommentarer
Postat av: Bannsii

Greppa telefonen före nå vasst.. Jag finns här.

2006-08-31 @ 22:57:15
Postat av: Robin

Sluta =( du får absolut inte skära dig eller nått sånt! Prata ut med vänner ist. kramar

2006-09-01 @ 14:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback