Emma är jag =)

Brrrr, iskallt vare idag att gå ut å gå haha !
men kom dock på ett eget skämt, det var kungligt , tror jag har skratta massor. =)


jaa, imorrn kl 8 på morron , sätter utredningsenheten igång , och allt skit, jag hoppas nu bara det kommer gå igenom eftersom det är ohållbart att leva såhär någon längre tid.
känner hopplösheten skölja över mig , och det känns som om allt detta bara är onödig tid, det kommer väll inte föändra nånting ? det kommer juh isåfall ta månader att få ett eget booende, och hur ska vi klara oss i detta lilla tills dess..
men jajja det är väll något jag måste gå  igenom,


måste skriva det här eftersom vi inet hörs av nå mer, och att jag vet att du brukar vara här och läsa.
men som du sa åt mig innan jag tog min packning och lämnade er på ERAN begäran, hoppas du har ett bra liv Emma, joo tack mamma jag ska försöka , jag ska försöka med all kraft jag har, att kunna glömma det här å gå vidare, känns ledsammt att vi inte kunde gå igenom det här som en familj, men eftersom vi verkligen var så oönskade, och att duverkligen inet ville ha oss kvar, att du till och med skulle ringa polisen om vi inet lämnade huset, så går vi vidare själva nu...
Finns inget att komma hem till längre, inget annat än otryggheten, och tystnaden att återvända till.
Jag vill inet bli utkastad nå mer.. å jag vill inet sätta pappa i den positionen att han ska måsta gå och ha panik över att han inet vet vad han ska göra, det är ohållbart, för jag vet att om vi kommer hem igen så kommer det komam fler och fler dagar som ni slänger ut oss, det orkar ingen i längden..
Vill inet hem och känna mig misslyckad mer, och förlåt om vi nu skämmer ut dig som dina döttrar,
"Jag är så less på att jämt måsta höra hur dåliga du och din syster är" , det värmer, tack..

jajja det var det de! nu ska jag vidare, till nästa punkt, och det är att gå å dricka nånting, är törstig så gudförbannat.
Och jag vet , jag ska våga! och jag ska klara't !

*tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Robin'

Du vet hur som helst att du alltid kan prata med mig om du skulle villja det! =) Hoppas allt trubbel löser sig för dig, alltid välkommen o sova i gästrummet då huset blir klart :) Hade bra bäästa emma :>

2006-11-03 @ 05:43:01
Postat av: hanna

jag saknar dig, så mycket....

2006-11-03 @ 11:33:05
Postat av: Anna-karin

jag vet inte vad jag ska säja..jag vet inte vad jag ska göra..tydligen räcker jag inte till..
och tydligen så var detta då rätt för dig.
jag är lessen men jag kan ju inte heller göra mer nu då..
ni har ju gjort erat val.
och tydligen så anser ni att jag inte är frisk och då kanske det är det rätt för er att inte bo hos mig.
vad vet jag för tydligen så vet pappa och ni vad som är bättre för er.
Jag får alltså veta att han går och har panik när ni bor hos mig.
ja vad ska jag säja..annat än att det är ju konstigt att han inte sett till att ni ska bo någon annanstans då..
men vad bra att ni har pappa..
och vad bra att ni är ense..
vänder och går..

2006-11-03 @ 13:07:37
Postat av: Anna-karin

jag älskar dig gumman över allt annat...
och saknar dig gumman.över allt.
och vill att du ska komma hem...

2006-11-03 @ 13:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback