SÅ ÄRRE

jaha, då har man varit i luleå då. jag måste faktiskt säga att jag hade haft högre förväntningar än vad som var, men rent allmänt var det trevligt ^^
snacka om att dom har lyxig matsal, å annan mat, kankse det dock var för att det egentligen var en resturang för studenterna, men ändå.
alla elever blev uppdelade i grupper, och våran lilla klass som bestod av 7 elever som hade anmält sig fick då lov att gå med en hel drös kalix människor.. kunde inet låta bli att skratta då &då, man kunde jävlat se att dom var från kalix. det riktigt lös det om dom.
Och som vanligt kan inet jag å hanna hålla mun särskilt länge, så istället för att börja tjeeefta satt vi å gapskratta ett antal gg :)
timecrime partners! eller hur de nu va !
dock lite långtråkig teater.... men så äre :)

HUVUDVÄRK säger jag då bara !

kom på mig sj i bussen om att sitta å tänka på en sak. försökte slå bort tanken, men den droppa bara in hela tiden. gaaaaaaalet !

Kommentarer
Postat av: Anonym

partner in crime, babe ;D

2006-11-29 @ 21:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback