:'( :'(

Jag är lessen över hur jag har bettet mig, och hur jag har varot mot folk. Gör ont i hjärtat att ens tänka på det.
Snälla var inte lessen över en person som mig, finns verkligen finare människor därute.
Hoppas du tog det här på rätt sätt, och inte tycker att du gjort nå fel eller nå, för då  är det så långt ifrån sanningen man kan komma.
Tycker om dig jättemkt,  verkligen det är jätteroliga stunder jag haft.. jag hoppas så mycket att jag nån gång kommer kunna umgås med dig igen, kunna vara i din närhet utan att du ska känna dig osäker, eller besvärad.
Men jag förstår dig om du inte orkar, det gör jag.
vet inte hur jag ska formulera mina tankar så :
Förlåt :'(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finare människor, jadu jag har då inte sett dom.. :/ Men som sagt du ska inte vara ledsen över mig, du gjorde ett val och de är din ensak inte min. Bry dig inte om de nåmer nu :/

2006-10-03 @ 18:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback