another day

Hur blir kärleken när man blir äldre?
Känner mig så osäker kring det, blir man bara en vardag ? en sån där som bara finns där...
jag  har alltid trott på långvarig kärlek, en sånn där med passion som aldrig slocknar, att hjärtat alltid hoppar ett extra skutt, och men blir nervös i hela kroppen då man hör dens namn.
är rädd att det ska bli så att man går omkring och inte känner något, att man bara ...bara är där.
vill så gärna tro att det finns den rätta för var och en där ute, den som man går igenom livet med lycklig...
men jag börjar tvivla starkt, hur ska man veta om den andre fortfarande känner glöden för en, eller om kärleken förvandlats till vänskap.
känner attt jag har missbedömt de, ´har nog läst för många böcker om sann kärlek.
ska inte tro nå mer, jag ger upp, är för slut just nu

jag vet att jag är dålig.., tro mig, känner mig nertryckt

vi kan bara vara dom vi är, så ge mig inga skäl, för vad vi än kallar det så äre bara ett långsamt förvääl.

Onsdag imorrn , sen torsdag !

underbar


Kommentarer
Postat av: Robin'

:/ Klart de finns den rätta för alla.. du är nog bara osäker :) de löser sig med tiden, tänk på lite annat roligt istället nu.. tex din födelsedag som är imorroN ;-)

2006-10-18 @ 16:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback