inget särskilt

Sitter och lyssnar på dina låtar nu hanna !  tänker lite smått på dig, vill inte att du ska känna dig osäker på oss, men det är klart jag kan juh inte trycka in det i dig ! men jag hoppas du vet :)
Har komitt på att jag bor på en anstalt, ehh..det var väll de jag komitt på !


Varje gång jag ser dig så får ja en sån konstig kännsla i mig, minns allt som var förr, allt det som inte finns kvar nu !
Du stog mig nära, tror inte jag varit så tajt med någon, som jag var med dig då. På ett sätt saknar jag dig, undrar om jag någonsin kommer få en så tajt killkompis igen.
och du fattar inte varför jag är sur på dig ? eller inte sur, mer besviken kanske för att du var nått speciellt för mig, men senare visade sig sidor jag inte visste du hade, du sa saker till mig, och jag trode dig !
Fan vad du drog ner mig, in i massa skit, allt rasade just vid den tidpunkten, å sen när jag sträckte mig efter dig, då hade vi släppt taget. så var det de du ville, så kan jag bara säga grattis, du lyckades verkligen ! inte nu ! men då !!  för nått år sen.
men när jag ser dig så vill jag bara gå fram som förr,  fan va jag tyckte om dig !
Men de ligger kvar, skaver ibland, men jag känner inget behov av att engagera mig mer.
Vet att du aldrig kommer läsa det här, eftersom du aldrig är vid datorn nuförtiden, men ville bara skriva det ,  skriva det som jag aldrig kommer kunna säga. 
Jajja nog om dig nu !!! 
---------------------

Cascada, how do you do :)

Memories will always be true !



Det var allt för mig,
hejs!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag älskar dig.. Mer än så tror jag inte jag behöver säga, du vet hur svårt jag har för att säga dom där tre orden, så jag tror du förstår meningen och tyngden i dem..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback