just an ordenary day

så var det en ny vecka dåå, känns jobbigt!
allt känns tung och förjävligt nu , och som detslltid slutar så är det skolan som får ta skiten, eller lärarna, förstår inte att dom står ut med mig, men det förklarar juh en del i hur dom är mot mig, men jag bryr miginte, är inte ute efter att dom ska tycka jag är duktig eftersom så inte är fallet.
Och vår nya mentor kan då köra upp nå i arsle, kärring!
lungn helg blev det...alldeles för lungn.., när det inet händer så mkt i mitt liv, då kommer tankarna å allt,  just därför var helgen inte värst bra, grubblade bort en hel helg ! så nu väntar jag in nästa.
HAHA våran klass är fan det roligaste man varit med om, totalt splittrade, kan inte enas om något, och den största grejjen är väll att vi är så in i helvetes jävla dryga !!
bara snacket omklassfesten, ojoj, överansträngde mig dära kännde jag !


deppig dag, tung å jävlig...verkade som om den aldrig ville ta slut, nästintill olidligt.
är så förbannat trött, ska snart lägga mig å sova, hoppas på att sova bort resten av hösten, håller tummarna.

vad har du kvar när solen har gått ner,
vad har du kvar när ingen längre ser,

:' /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback