Torsdag!

Känner mig tom ,nu börjar skolan barka som vanligt :( det som gick så bra i början menmen.. mammsen hade då cp damp idag då vi kom hem för att mentorn hade ringt å klagat på att vi inte varit på lektioner å hade 75% frånvaro från gympan...
Så nu vill hon inte betala korpen kort nå mer om vinte blrjar fixa det hära, får inte körkortet eller nå :/
jajja ska försöka skärpa mig, men det är så svårt då koncetrationen är på annat håll hela tiden.. har så mkt annat att fundera på så att skolan hamnar efter.
Jajja bäst att börja slita ut hjärnan lite extra nu då..

pappa i helgen nurå...

förstår mig inte på mig själv, varför retas kännslorna med mig hela tiden, dom far hit å dit och jag får inget klart ! jag orkar inte med mig själv snart,  jag vill bara få känna att jag vill något !!!!!!!!!
Ha nått mål eller nå, bara få ha något klart i skallen.

Hoppas allt är bra med dig..

Cascada - How do you do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback