.....

var hemma idag, jag å syrran promenerade till pappa å var där och umgicks hela dagen, var mysigt !

försöker undvika att tänka justnu , kaknske inet är det bästa sättet , men jag vet att jag bara gräver ner mig själv i tankar om jag gör det, så denna gg ska jag testa ett nytt sätt, kanske inte kommer funka men vad gör det .
Dina ord sårar för varje gg du säge dom , hur ska jag nånsin veta att du talar sanning längre? får höra nya saker om vad du har gjort under våran tid hela tiden, och ja vet inte va jag ska troo, tänk att du har ljugit mig rakt upp i annsiktet under hela tiden, blir äcklad av mig själv.
vet inet varför men tanken bara på att jag trode dig å sen, kommer jag där lilla lättlurade Emma och är glad för att situationen var som du sa till mig.

så många tankar som far upp till mig nu , jag vill inte tänka..!
gick ner nyss , mamma ropa på mig, när jag komme rner ligger hon och krampar i badrummet.. hatar när hon har ont, jag får sån panik inte för att jag inte vet vad man ska göra, men det gör så ont i mig att se min mamma ha så fruktansvärt ont. Om jag på nått sätt bara kunde trolla bort mammas sjukdom så hon slapp lida..
funderar vem jag ska ringa till eftersom jag å sara ska in å träna sen i stan, och hon lkarar juh inte av att ta hand om ellen under tiden !  nääe ingen...
jajja ska afra å hämta lillsyrran...

Kommentarer
Postat av: Robin

Du är inte lättlurad, du har juh ingen inbyggd tänkeläsare. Jag gjorde som du förut, försökte inte att tänka men tro mig du förstör dig själv på det sättet. Du måste ta tag i allt och göra klart allt jobbiga, du är en bit på vägen fortsätt kämpa. Gör det DU känner att är bäst och INGEN annan.

2006-09-26 @ 18:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback