Allt har sina baksidor.

har konstaterat att ibland är jag rädd för kärleken, inte för att jag har svårt att bli kär eller nå sånt, utan jag är nog mest rädd för baksidan av den, svartsjuka, tårar, besvikelse, Osv..
Har gått igenom det här genom alla år, att folk ser mig och min tvillingsyrra som en enda individ, ser lika ut är lika ?  jag blir så less sånt, känns som att det spelar ingen roll vem man får av oss, att det lixom bara är att blunda å ta nån, blir lessen då det ska vara så, har varit med om det flera gg och lika jobbigt är det varje gång, vill att folk ska gilla mig för att jag är jag,  och inte för att jag har en tvillingsyrra och sådär, men det är klart , har har väll inte så mycket att erbjuda..
känner att det går runt i skallen på mig, att kärlek måste vara så komplicerat, jag lämnar det ämnet, får ändå inte nå grepp om de.

Ledig imorrn, skööönt, hade nog inte orkat ännu en skoldag. ska nog å träna under dagen å bara tatt lungt och njuta !

Jag har fått min hund tillbaka med, jag tror det bettyde mer för mig än jag anat, just det att just min hund var tvungen bort var jobbigt, men nu är hon äntligen tillbaks!

Måste ochså skriva att det var en jävligt bra kväll när vi var å tälta, var så sköönt, där satt vi å bara måååådde, spela kort å rökte cigarr med ljus. ochså var vi juh grannar med boysen i våran klass, dom gjorde kvällen väldigt rolig.Bäst var ändå när vi vakna, så titta jag ut genom tältet helt nyvaken, ochså hade alla farit, endast våra tält var kvar och inte hade vi märkt något. så där satt vi och åt frukost, att läraren sen kom å störde är en annan sak!

snart åker lööösen på bloggen,  ;)

jajja ork it nå mer nu , Tjing !


Kommentarer
Postat av: Robin!

He blev itt nå lösen ! :D Haha jag ser skillnad på er! =) 2 olika individer, tro mig =) pusshejs

2006-09-15 @ 17:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback