Är lessen för den jag är..

heaven is a place near by, so i wont be so far away, and if you trie and look fore me, maby you find me some day.
heaven is a place nerby so thats no need to say goodbye, i whanna ask you not to cry i always be by your side.

Jag vet att det är jobbigt för alla just kring mig just nu .. vet inte vad jag ska göra, känner mig så maktlös, om det bara gick så skulle jag hugga mig i bitar så jag skulle kunna finnas där för alla, förlåt mig men det går inte.. men jag önskar.

:'(

:'(

Kommentarer
Postat av: Robin

Det är exakt ditt fel, du försöker göra alla till lags! Tänk på dig SJÄLV! och INGEN annan! Snälla FÖRSÖK! :/ Försök att inte bry dig om dom andra, o satsa på dig själv.

2006-09-27 @ 22:04:21
Postat av: robin

Vilken hemsk dikt: /

2006-09-27 @ 23:32:08
Postat av: Bannsii

Himlen kommer aldrig vara nog nära för att duga.. Jag vill ha dig här, hos mig, för evigt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback