En gråå dag.

Sitter i skolans datasal just nu , känner bara tröttheten skölja över mig hela tiden.
Idag är jag som vädret, rengnig och gråå, men det är okej. jag accepterar att jag är det just nu.
Har en lektion kvar innan jag slutar sköönt, mend odck en lång med , men jag överlever, sen blirrrree hem å äta å nånting ?! sen ska jag å hanna iaf se idol och prisonbreak.

det har börja läka nu , är inet lika ont längre, känner att jag vill komma nånvart med mig själv, men jag har gjort stora framsteg känner jag, känner mig gode så nöjd med mig själv ! för en sångs skull .

jajja nu börjar lektionen så man ska väll pallra sig iväg !

Soo Long !

Kommentarer
Postat av: Bannsii

emma, du är kass. du har 5 stycken lika dana inlägg, kanske börjat fundera på att radera 4 av dom? =P

2006-09-04 @ 21:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback