inge bra alls...

jag är lessen .., känner mig förvirrad och hjälplös, jamena om jag kunde styra sånt så skulle jag , det är en självklarhet, men sen när jag vet att jag egentligen inget kan göra så känns det jobbigt. vill inte få mina vänner att känna sig dåliga, Mår dåligt.... förlåt, ska försöka att göra nåmen jag vet inte vad riktigt...

:'( 

 
Playground school bell rings again,
Rain clouds come to play again.
Has no one told you she's not breathing?
Hello, I'm your mind giving you someone
to talk to.
Hello. If i smile and don't believe,
soon I know I'll wake from this dream.
Don't try to fix me, I'm not broken.
Hello, I'm the lie living for you so you can hide,
don't cry.
Suddenly I know I'm not sleeping.
Hello, I'm still here.
All that's left of yesterday.

Kommentarer
Postat av: Robin

Förlåt att ja svek igår! =( Dumt gjort, men försökte ta mig tillbaka hela tiden.. Inte behöver du ändra nåå, du är super snäll o goo : ) bättre vänn får man söka efter, som mange hade sagt xD haha

2006-09-10 @ 13:32:41
Postat av: Bannsii

FÖRLÅT :'(

2006-09-10 @ 13:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback