jaaniii.

ojoj vilken kväll, från att bara skulle komma, till att sluta med att åka bil hem.
men jajja sånt händer! är inte så brydd faktiskt, man får inte tycka allt ät pinsamt hela tiden, bara ta saker med ett skratt, för jamena livet består juh av såna gg. !
näääe tar kvällen humoristiskt..
dock är jag fortfarande irriterad öve att jag inte fått se finalen i idol ! :S jajja.

Känndes för den delen skönt att sitta här ensamm i en lägenhet, bara få vara. men en orsak till att jag tycker om att vara här så mkt är att jag inte vill vara hemma mer.. vi har en sjukt dålig stämmning hemma, och mamma kommer  falla tillbaka dit vi var, förra sommarn. klarar inte av att stötta hon så mkt mernu, när hon inte har kraft att ens finnas där för mig.

tjiiiingggg


; )

Kommentarer
Postat av: Robin

Blir mer spännande om man skämms lite ; >

2006-09-20 @ 00:36:27
Postat av: Robin

I hope you know what I know.. :/

2006-09-21 @ 03:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback