JAnii

Tänkte skriva nu när jag ändå sitter här, tänkte passa på att säga att det inte har vart nå svårigheter här hemma idag, vilket jag är väldigt tacksamm för ! ^^ mammsen var till och med så snäll att hon löpte snus åt mig idag, vilket brukar vara pappa eftersom hon vägrar hjälpa mig med mitt nikotinbehov säger hon ! men idag var det andra bullar, men hon ville väll göra en gentjänst eftersom jag for å hämta lillsyrran på fritids i bara morronrock, jävla ungar , säger att jag går omkring i en handuk !!!!! faktiskt min myyysis ! hrmf!
iaf sen var jag kock ochså, kokade nudlar å  allt åt hon sen.

tror jag ska sluta med dom hära jävla tabletterna, får inget klart i skallen längre, jag brukar juh få det ! men nu gåre bara runt, eller så skyller jag bara på det , men jag vet inte, .. kunde iaf gråta ut då, men nix.

HAHA hejjna var juh roligt.. va har jag gjort dig ?! näe inget absolut inget, det är bara sättet du beter dig på som jag irriterar mig på .. jajja kom igen en dag då du slutar blocka mig å dra dig ur hela tiden !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback