Söndag

Söndag idag då, en av dom slappaste dagarna i veckan, oftast brukar det finnas åssit å göra, men kan vara gode roliga ibland med.
har inte kunnar dricka nå nu under dagen, blir äcklad å tycker allt smaka sprit typ, haha ! jajja så kan det vara.
Och näe jag ska inte at bort bloggen var bara så jag sa igår, + att jag var inet helt klar i skallen heller.
men iaf , är tom i skallen idag , känner ingenting, vet ingenting, bara är.
Igår när jag körde hem kan jag då säga att det rengna, å blixtra, var inte alls kul, blev gode rädd faktiskt, höll på att slira nåra gg eftersom jag inet såg vägen så bra i rengnet, körde på tok för fort i kurvorna, men jag tänkte inet särskilt mkt, var så kallt så jag ville bara komma inomhus!
Jag hoppas du vet att vi bara skojja igår, tycker inet alls att du är sånn,  vi retades bara lite, ville bara skriva det.
men iaf ! onsdag far mamma igen, börjar fundera på att om hon en dag bara skulle fara å inet komma tillbaka. Tror inet hon tycker om att vara här längre, när hon bara far. men ska inet spekulera i det mera. kommer ändå inet fram till nånting.
Möte på onsdag, och jag kan då lova att dom inet kommer att få det kul, fyfan vad jag är förbannad. Vill inet gå dära mera, förstår inet vad vitsen är för att dom bryr sig juh inte egentligen. det är bara deras jobb...

Bannsii är snyggo idag! vi sitter båda med tjoffs mitt på skallen just nu å sällskapssnusar. det är myyys :)

försöker komma på nå klokt att säga nu , men jag är för sliten för att orka tänka på det så jag skippar den biten idag.

mormor skulle visst äta middag här, haf tycker det är kul, hela släkten har juh sluta hört av sig efter allt. känner att det är mitt fel, eftersom det är pga bla mig som dom inte kommer,  vi har ingen släkt kvar längre, bara en mormor, kommer å bli tomt på julafton och allt,  förlåt om jag har gjort er lessna men snälla, överge inte hela våran familj för det .. ni förvninner verkligen då man behöver er, fan alltså,  vet inte om jag ens kan göra nån nu i det hära skedet, ringa å säga förlåt? men det löser väll ingenting, det är juh ni som valt det ...
jajja ! va ska man göra ikväll det återstår att se,

så länge, hejs

heaven is a place near by, so i wont be so far away, and if you try and look foor me , maby you find me  someday..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback