stannar ett tag!

va ska jag säga, jag försökte.. men det gick inte, känner att jag har gjort allt jag kunnat nu.
ger upp för stunden.. lägger det åt sidan ett tag,

aiight aiight, nu händer de en del :/

mister min hund igen iaf..  : /

snart får mamma lön hopas jag, får då får vi våra träningskort å grejjjor, då ni !! :)
har komitt på att , det finns massa ljusa stunder per dag, gäller bara fånga upp dom ! inte gräva ner sig så mkt. ska bli en annnan Emma nu ! 
"always look on the bright side of life"  dadadadadadadadaa ! :)
fast är ändå hyffsad, 1000 gg bättre än för iaf ! STOLT över mig själv.

tjiiing!

Kommentarer
Postat av: Bannsii

inte lägga mig åt sidan :'(

Postat av: Robin

Bra att du har börjat må bättre=) Gör det som får dig att må bra nu emmsii! =)

2006-09-18 @ 19:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback