tips från mig till er, SPRING FÖR LIVET !

jag vte inte vad det är med mig,  får ingenting klart längre.. blir så jävla lessen på mig själv, och förlåt alla som jag sårar, jag vill verkligen inte .
förstår ingenting om mig själv, vet inte ens vad jag tycker och känner, det är fan skandal.
Jag är en jävligt konstig människa, eller rättare sagt kan man säga tt jag är en jävligt rädd person. är så rädd för allt att jag blir förbannad på mig själv !
faan va bark jag är just nu , men jag  bryry mig inte,  vill skriva något, du min underbara ängel, snälla gör ointe såhär mot dig sjäkv, jag älskar dig på tok för mkt för det. jag hoppas du vet de.
och är jävligt rädd för männsikor jag inte känner, man vet juh inte hur dana dom är , vill inte bara bli jaaa sådära.... å sen lämnad, så därför är jag rädd, rädd för livet, rädd för allt. förlåt....
ojoj vilken daaaaaa.

Kommentarer
Postat av: Robin

Well, jag väntar här iaf, sen får du göra hur du vill det är juh ditt liv :)tänk över hur du känner och tycker.. tror du känner mig lite iaf? ;> puss

2006-09-17 @ 09:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback