UTMATTAD

Är så uttmattad att ja inet vet vad jag ska skriva, förlåt mig för at jag gjorde dig lessen, vill för allt i världen inte det , jag hoppas du vet det !
Sov hos hanna inatt, måste säga att detvar den bästa natten på länge, jag sov så gott så det finns inte, det gick inet att väcka mig, skööönt !
å vad jag har fått veta så var jag riktigt gossigt med hanna oksåå! haha, vilket inet finns i mitt minne, menmen ! :)

ni sårade mig djupt måste jag säga, vet inet hur jag riktigt ska titta er i ögonen längre,  det tog hårt. förbannat hårt, men iaf är glad att jag vet sanningen om hur mkt vi betyder, för då behöver jag inte lägga ner nå energie mer för att få er att må bra .

Kommentarer
Postat av: Robin

Du behöver inte känna att du ska hålla alla till lags, genom livet sårar man vissa människor. Men det behöver inte mena att vi går under. Ta de lugnt nu Emma! :) Allt går över.

Puss på dig söto ; )

2006-09-24 @ 10:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback