veckans tisdag..

sitter och läser kalle, tycker det är  superroligt !  :)
har lärt mig bodycombat idag, tycket det liknade en blandning av självförsvar å boxning typ, men det var grymt jobbigt, men otroligt sköönt samtidigt, när man står och boxar så  får jag jag ut lite agreationer på köpet, så passa er världen, här ska en ny biff komma.
har haft en bra dag idag, allmänt faktiskt, lite lungnare, var inte så allvarligt idag, det var myyys !
vad ska jag mer skriva, nääe  nu har jag blivit less på att vara tvilling!
men vet inte vad jag skulle göra utan hon, men nääe just nu vill jag vara jag ! och att hon ska få vara hon, inte TVILLINGARNA.  Emma & Sara var namnen.
iaf så har mamma just nu bestämt att vi ska sälja alla våra hundar.. :(   ojj va tomt det ska vara, det värsta är att det är bara jag som sörjer det just nu . Hoppas samvetet kommer ikapp hon nånstans på vägen..

Och för övrigt fyller vi år om exakt 1 månad !!! :D woohoo, var längesedan jag  fick shoppa som jag brukade göra förut, har juh inte haft nå pengar på 3-4 månader nu , men nu jävlar, ska garderoben utökas, ännu mer (A), nog för att den redan är överfull me grejjor, men det är okej, finns inge roligare än kläder.

my tears are turning into time im wasting tears to found a reason fore goodbye..

Nu ska jag fortsätta läsa min kalle !

soo long !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i förskott ; ) Stackare, inte kul dedär me hunden :/ ska gå nu vi hörs =)

2006-09-20 @ 00:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback