Vill gråta, för vissa människor är helt enkelt för underbara!

heej emma :) jag ville bara höra hur allting är med dig och så? alltså egentligen?
för när man läser din blogg så verkar du inte må vidare bra, och de gör mig ledsen=/ jag finns här ifall du känner för att prata om det, jag kanske inte kan vara till så stor hjälp.. men jag förstår nog ändå bättre än vad du tror,

och jag vet att jag har sagt tidigare att jag alltid finns här, men de känns bara som tomma ord.. du ska då veta att jag har haft dåligt samvete över att jag inte har ställt upp bättre, för er båda. jag har med andra ord kännt mig som en jätte usel vän.. och även fast vi nästan aldrig ses längre, så betyder inte de att jag inte bryr mig.. för det gör jag verkligen, kom ihåg det! ni betyder lika mkt för mig för det, och jag vill verkligen erat bästa!

men ibland så har det kännts som att det inte har funnits plats för mig längre,.
och jag har inte varit säker på ifall ni har velat ha mig vid er sida som erat stöd,
i och med att ni har så många andra runt omkring er.. men som sagt, ingenting är förändrat.. jag lovar att aldrig svika, när som helst och vad som än har hänt så kommer jag alltid finnas där, oavsett vad! ta hand om er & tro mig, det kommer en ljusare dag! <3

Detta lös upp min kväll, blir alldeles varm i kroppen när jag läser det !
Milla, står alltid vid din sida, då du vill ha mig där, glömm inte det!

Ville ochså säga, Tack till dig therese, trots att jag inte känner dig så bra, så får jag kännslan av att ha kännt dig så otroligt länge! blir jätteglad av att veta att du bryr dig, you make me smile !

Det finns verkligen underbara människor <3, ta åt er alla !

Kommentarer
Postat av: Robin

Blir glad att läsa det du skriver =) Känns bra att dom får dig att må bättre

2006-09-27 @ 21:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback