Emma var namnet på en mycket vacker flicka

Idag skulle jag och emma gjöra mat. först fick vi åka till konsom å köp lita mat. Sen så for vi hem och började till laga midagen. Men det gick inte så bra för mig att koka mjölken den fasna,
så Emma fick ta över det. Då fick jag steka klart fläsket som Emma höll på med. det skulle bli stuvade makaroner med fläsk!
det bleev gott som fan. sedan villa vi middag och diska.  sen såg vi lite tv sen hoppa vi in i badkare å  duche. sen köpte vi en cola och skrev på datorn å gick å la oss 
snesträk Jimmy


Kommentarer
Postat av: ille

snygg blogg du har:)

kolla gärna in den största kändisbloggen på svenska om du får tid över:)

Postat av: ille

snygg blogg du har:)

kolla gärna in den största kändisbloggen på svenska om du får tid över:)

2007-12-09 @ 22:33:37
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej är du inte medlem i gratisbio ännu ?

då tycker jag du ska bli det om du gillar bio mörker och shopping.
här samlar du ihop poäng och när du väl är uppe i 400 poäng kan
du beställa hem din första biobiljett. du kan även samla mer poäng
och sedan välja ett present kort på antigen 300 500 700 kronor. det
present kortet kommer du kunna använda i affärer som åhlens hm
gina dinsko och stadium och en massa mera. så för och vara snäll
tänkte jag ge dig 75 poäng redan nu när du klickar på länken här
nere och blir medlem. hoppas du får en bra jul (v) kram på dig !

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

2007-12-09 @ 22:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback