halvdöd människa.

det var då det värsta, igår kväll satt jag i en timme och försökte komma in på min blogg. Men datorn vara en tjurig jävlel, men tillslut hade den laggat klart.
då¨satt jag och skrev världens text asså.. och sen då jag skulle spara var jag visst för snabb, och  klicka bort sidan så inget sparades. sicken otur.
typiskt mig.

iaf så går det inet beskriva med ord hur trött jag har vart idag. men det är klart det har vart rätt körigt dom sista dagarna, så nu kom väll baksmällen.
En enorm trötthet bara sköljde över mig, känner mig helt apatisk. blir en väldigt lungn kväll ikväll för mig.

ajja nog om det, imorron är det jobb som väntar, kommer bli väldigt slitsamt att komma sig upp ur sängen kl halv sex. förstår inet hur människorna på sjukhuset klarar av att börja kl sju. jag hinner bli halvdöd, innan jag ens fått lunch. gamal vana skulle jag tro. iaf så , efter det ska jag och titta på lillasyrrans dans, är på tiden nu att jag gör det, hon har gått dans i 2-3 år. och jag har varit och sett henne kanske en gg HÖGST. det är inte bra. så imorrn ska jag minnsann se stumpan sheika litegrann.
sen bär det väll av hemmåt. nästa dag är fullbokat med möten och efter det jobb. tung dag. finns det nå tråkigare?

så då vet ni, nu ska jag kila.
Tjipp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback