Detta vart nog lite av varje.

Idag är det Tisdag och jag sitter hemma sjuk :/  Vilket jag verkligen inte behövde just nu, känns som att det är så mycket på skolan så jag borde vara där men tyvärr så kan jag inte det. Hade velat se dom andras redovisning av projektarbetet skulle ha vart kul. Men nää sitter här med feber snorig näsa och en igensvullen hals inte särskilt bekvämt måste jag säga.

Hur som hellst ska jag ge er en liten uppdatering om dalarna.
Med mycket lättnad kan jag säga att det blev inga missöden släkten emellan utan vi hade det fakstiskt riktigt lungt och mysigt tillsammans vilket var jättekul. Jag njööt.
Därimot skapade jag själv en oerhört korkad och pisam situation, nu är det så att jag skäms för mycket över detta och det var alldeles för grymt för att jag ska kunna berätta. Men jag har tagit tag i detta nu, eftersom jag insåg hur fel allting blivit, och att jag måste förändra mitt mående för omgivningens skull men även för mig själv. Så tog jag första steget och började om med medicinen. Det känns uppriktigt sagt skönt och jag hoppas att jag aldrig mer ska behöva uppleva det där igen kan väll säga att det var min vändpunkt så nu ska de bli bättre. Och än en gång jag ber 10000000000000000000 miljoner gånger om ursäkt.
På fredagen så gifte sig mamma och ola, och vi började morgonen med att fara till frissan med mamma. Där satt vi i ungefär tre timmar och sminkade oss och jag och sara fixade håret medan mamma blev ompysslad av frisören. Måste säga att mamma var sagolikt vacker, ingen kan nog vara så stolt som jag den dagen över att ha en sån fin mamma. Och ola han var fin han med, som kämpade med västen och allt. hehe dom var jättesöta. Sedan for vi till rådhuset där själva vigseln ägde rum. Sedan när vi kom ner igen så blev vi överraskade av fortografer, lite pinsamt dock :)
Efter blev det såklart tårta och fika för hela köret..

Tänkte bjuda på några bilder.

image89
I rådhuset i väntan på hon som skulle utföra vigseln, snyygosar
image90
Mammas underbara frisyr.
image91
vigseln pågår..
image92
Fortsättning följer...
image93
Pusssssss.
image94
Tänkte avsluta med att visa hur stumpan såg ut senare på eftermiddagen. hahahahahah !

Såå då tycker jag att jag avslutat mitt jobb med att berätta om dalarna, samanfattar det med att det var underbart. verkigen skönt att få komma "hem" en stund. Och jag ser framimot nästa gång.
P.S jag vet att du inte tycker om bilder på dig själv mamma, men nu är det såhär att detta var ett viktig del såå du måste nog stå ut med dom. Sen vill jag dela med mig av hur söta ni är.

näe nu ska nog pappa komma med glass och grey's anatomy filmer, så jag ska gå och ta min sjuka kropp och slå mig ner i soffan och vara dödssjuk. Lite medlidande sitter aldrig fel.
TJiiing!

Kommentarer
Postat av: mamma

haha du är för goa...ja jag gillar inte foton på mig själv...usch..men visst står jag ut..världens sötaste ungar har jag..älskar dig gumman

2008-04-01 @ 15:46:56
Postat av: mamma

du vet väl att du alltid får komma hem när du vill och behöver det.. jag längtar så otroligt mycket efter dig gumman..och du.. vi gör alla våra fel i livet, men det viktiga är att man inte gör om dom och att man försöker fixa till sånt som blivit fel. ingen är felfri..älskar dig gumman

2008-04-02 @ 08:18:47
Postat av: Sandra

Åh, vad fint! Har aldrig varit på ett bröllop!!! haha. Du får lov att krya på dig! För vi ses väl i helgen, lördag, pentan? ;)

2008-04-02 @ 19:04:08
Postat av: fredrik

haha:D nu har jag hittat dig, kom ner till dalarna någon gång syrran! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback