En uppdatering om i fredags.

Tänkte då vara lite generös och uppdatera er där ute om vad som hände på fredagskvällen.
Om ni vill kika på lite bilder så -> 
http://hannamedw.bilddagboken.se/p/main.html den 18 är det på.
Iaf, klassen samlades hos therese och där åt vi tacos och efteråt så började dom som ville festa dricka. Sen kom vi på att vi skulle spela lite spel lika par leka bäst hette den. haha och efter ett tag blev det väll lite små tråkigt så då bestämmde flickorna i klassen att vi enbart skulle köra sex frågorna. vilket var ganska intressant haha.
Sen då när klockan blivit lite senare, så for vi som skulle ut på pentryt vars annars ?
Som vanligt var det skitkul, men det blev lite mycket för mig ( inte av alkohol men annat ), så nästa gång blir det inget sånt för Emma utan då ska jag enbart titta på er andra och njuta!
Måste bara säga att påväg till pentryt så åkte jag och therese rally med jens, jävlar va fort det gick och inet blev det bättre av att vara onykter vi hann knappt fästa blicken. haha , men kul var det.
Tack för en underbar kväll !!

Iaf så kan jag väll uppdatera er om att jag har blivit erbjuden jobb på mogården i sommar. Så där hittar ni mig. Heltid, sommarvikare,13 juni-17 agusti. Perfekt !!

image96
Häärligt, det ser nästan ut som sommar snart och man bortser från att jag står med thereses vinterjacka på mig.

image97
Sen är jag tvungen att visa denna bild för att jag visar mitt rätt jag, lite smålejd, men vadå? man kan juh inte försköna hela tiden med att lägga upp normala bilder. Iaf vill ni sen mer bilder gå in på länken får ni se lite mer folk än mig å frida :D:D

Nu måste jag plugga till nationella imorrn :/
TJING

Kommentarer
Postat av: mamsen

men Emma!! inte vill mamma läsa att du tagit något som jag antagligen inte vill veta!!
du vet ju att mamma läser din blogg..
:-(

2008-04-22 @ 15:40:33
Postat av: Emma

jag har inet tagit något, utan en sak jag hjorde som jag berättat för dig,

2008-04-22 @ 16:57:57
Postat av: Hanna

Jag älskar det där kortet på dig och Frida :) Älskade vänner, ni gör mig så lycklig!

2008-04-22 @ 22:03:55
Postat av: mamsen

oki sorry gumman..du vet att jag blir så orolig..
älskar dig

2008-04-23 @ 08:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback