kännsliga läsare borde inte läsa all min klagan.

Nu är jag förbannat less på att vara sjuk, på att sitta hemma och ruttna i min lägenhet. Funderar starkt på att fara te skolan imorrn, men hur snäll är jag med klassen då? här kommer jag och smittar ner alla bara för att jag inte klarar av att sitta hemma nå mer.. ajja det skiter jag no i jag far ändå, om nu inte min flunsa blivit mycket värre.

För övrigt känner jag mig allmänt less på allting, känns som om dagarna är densamma  hela tiden, ingenting nytt händer, det går bara runt i sina vanliga spår. ÄH är less på det med.

Och jag är less på att jag aldrig hittar något nytt gott att äta, samma mat varenda dag, kylen fylls med samma produkter, skulle kunna kräkas....

Och jag är förbannat less på alla muntliga redovisningar  vi ska behöva ha nu i slutet av året, förbannat jävla plågsamt, ingen tänker på oss blyga som nästan svimmmar före man ska upp framför vita tavlan. Nä där ska vi behöva stå gång efter gång nu med bara längre tider nä jag vägrar.

Och jag är faktiskt lite less på alkoholen och dess effekt, det är samma gamla vanliga visa samma effekt inget nytt händer, jag är less att allting ska va på samma vis hela tiden.Samma ställe, samma folk,samma visa om att springa på toan för att blåsan sprängs,samma jävla klunkande,samma snurriga tillstånd, näe jag spyr,

En annan sak jag är less på är att sitta och vaar orolig för framtiden, hur jag ska ha råd med hyra ? vars jag ska jobba?hur trött jag kommer vara om dagarna? hur bra kommer jag må? kommer jag orka? men sen är jag så förbannat feg och rädd att inget händer. bajs på de.

Sen är jag oerhört less på att inet ha något körkort, jag vill få mer tid till att övningsköra, hurrra jag är 18 och jag har fått övningsköra kankse 8 gg, visst börjar jag kunna men ändå hallå`? är less på att jag aldrig vågar boka körtider för att jag inet litar på min förmåga, jag vet att jag är redo för att börja, men lite säkerhet skulle ändå inet sitta fel..

Jag är less på att känna mig så liten för min ålder, visst jag ska bli vuxen nu, men va fan jag känner mig inte vuxen för 5 öre, jag känner mig liten rädd ynklig inför framtiden, och jag känner mig absolut inte redo för ansvaret. visst jag har redan ansvar för mig själv men ändå..

Och jag är förbannat less på att aldrig kunna skriva INTE på rätt sätt, det blir alltid inet det får ni fan stå ut med.

Och jag är jävligt less att bo såhär ensamt...sjukt less...


Förbannat va jag klagar, men de får jag för jag är sjuk, och väldigt grinig. Och denna förkylning verkar inte vilja ge med sig, därför får jag vara grinig, plus att jag bara har 2 timmar av gerys anatomy kvar att se, sen har jag sett alla, det är något att vara förbannat grinig över.

Kommentarer
Postat av: mamma

Man får vara less..man är rädd även när man är vuxen..och ett tecken på mognad är att man oroar sig för ekonomin..så vare sig du känner dig omogen så har du mognat mycket.
sen detta med körkortet så får du ge dig en spark i häcken..dom är oerhört snälla körskolärarna och dom flesta klarar av att ta körkort.
det gör du med.
sen får man gnälla när man är sjuk. det är ett previlegium man har.
jag älskar dig och du vet att sverige är större än bara Piteå.

2008-04-03 @ 14:09:04
Postat av: Elu

Tycker du är mogen Emma :)

2008-04-07 @ 14:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback