Lite bakis yra.

HAHA alltsåå igår ojoj,har inte ord.Lite smått pinsamt dock då jag märkte att klänningen hela tiden for upp på dansgolvet och jag stog å dansa men nån karl med klänningen i midjan.. näe fyyy. Och inte nådigt onykter var jag heller, jaa nii.
Nämen allt var som perfekt blev till och med inbetald av nån kille från överkalix som var generös och jackan fick jag med låna, se där. Ja NÄstan allt var perfekt förutom att jag fick höra att jag dansa med en konstig karl.
Men det roligaste var juh ändå jag och therese HAHA. Hon var så söt.
Imorsse hade jag inet kul jag jag lova.
Och idag kommer syrran hem wiiie. Som att jag har vart orolig.

Kommentarer
Postat av: mamsen

men emmson då...inte ska man ha kjolen i midjan.jösses du får ha byxor när du dricker..:-p
kramizz

2008-04-13 @ 17:37:00
Postat av: Lisa

jag fick jobb på ett handikappboende i stan:) vart ska du jobba i sommar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback