mördbultad men ganska glad flicka.

Okej, jag hoppas ingen tittar i piteå-tidningen idag, om ni inte har gjort det GÖR INTE DET. var en bild på oss i protestern, vilket inet är fint för 5 öre men att det var kyligt och att jag hade ett rött öra är en annan sak =)

Jag har förresten teori prov om en månad typ och jag kan ingeeenting så det blir att sitta å göra bort lite faser i helgen medans flickorna är borta. Sen blir det väll även mycket telefonsamtal till syrran. Det får hon stå ut med, har inet vart ifrån varanndra en hel helg såhär på länge måste erkänna att jag har lite separationsångest.
Men det blir nog bra, ska till sandra på lördag och umgås med hennes"gäng" för att sedan gå ut på pentan. blir roligt  !!!

Har äventräningsvärk i hela kroppen idag, jag sara hanna å frida hade först styrketräning en timma sen derekt efter hade vi 1,5 timmars cirkelträning med klassen, ussh jag känner mig mördbultad och överkörd av en buss idag. Men det är ganska så skönt med, känner att kroppen har arbetat. guuud va snygg jag känner mig, haha eller så inte, min gång är som jag vet inte vad idag, kan inet röra mig..

Hur som hellst måste jag å handla med syrran snart, ska inköpa lite grejjor till henne för i helgen.
Ska även inköpa lite till mig själv.så ska nog börja dra mig nu..
byyyeee.

Kommentarer
Postat av: mamsen

jag hörde av mormor att ni var i tidningen.
jag kollade nätet i morse men där var det ingen bild
:-(
men mormor ska skicka ner utklippet till mig :-D
du ska se att teorin kommer gå jätte bra..
kraaam

2008-04-10 @ 20:00:05
Postat av: Hanna

http://www.pitea-tidningen.se/artikel.aspx?artid=99306&cat=1&pageIndex=0&arkiv=False

där annakarin :) högst upp till höger bredvid texten är en bild på oss :)

2008-04-10 @ 20:18:56
Postat av: Sandra

Vi ska ha så roligt :D

2008-04-10 @ 21:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback