Morgon dagen!

Okeeej allesammans Imorgon är det två saker som gäller

1. jag har körlektion kl 14.30 som att jag är taggad.

2.NSF kommer imorgon till piteå fick jag reda på idag,Så ta med era nyckelknippor och stå och protestera med oss imorgon kl 16.00 ! (för mig får ni gärna ta med trumpeter och liknande att protestera med mot dom jävlarna)

(3).Ska ta reda på när nästa halkbana blir av, jag och walle ska nämligen göra bort den tillsammans.

Annars så sitter jag här 12.30 och jag har slutat :O slappt måste jag säga, fast lite tråkigt ändå jag har nämligen inge att göra förrutom att skaffa ihop en nyckelknippa vilket blir spännande då jag kankse bara äger tre nycklar.
Nä nu ska jag ta å göra nåå.

HERRÅ

Kommentarer
Postat av: mamma

hihi..det låter bra gumman..
och vad duktig du är med körningen ..jag är skitstolt över dig...kram

2008-04-08 @ 15:37:46
Postat av: Sandra

BRA EMMA! :D I morgon då jävlar! ;) körlektionen kommer gå så bra, Maggan är super snäll! :) jag tror du kommer älska halkbanan! ;)

2008-04-08 @ 18:24:59
Postat av: Whoever you want me to be :)

I have alot of keys, but I would love to get one speciall key. The key to your heart.

GL with the driving :)

Haha ;>

2008-04-09 @ 19:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback