Takida curly sue. <3

Kom just hem. Har vart och kört nu i flera timmar ahha, har nog hunnit med att vara i hela piteå i eftermiddag.
Förresten gick det jättebra, är skitnöjd. Nu ser jag frammimot onsdagen på körskolan!
Var förresten på studiebesök idag, i kyrkan i stan. Gjorde kanske bort mig lite där med alla mina knäppa frågor som dom flesta säkert såg som humor. Men seriöst var jag nyfiken, det är juh så att jag aldrig växt upp med att vara i kyrkan, jag döptes inte där jag har aldrig konfrimerat mig så har varit där yttrest sällan. Och jag har nog aldrig riktigt förstått våran religion och hur "kristna" känner och tänker. Min familj kan man väll säga är allt annat än kristna men jag tror att mamma heller inte är icke troende, MEN därav alla konstiga frågor. Jag vet helt enkelt inte vad "tro" är. Jag vill tro på nått men jag vet inte om jag känner så bra inför den kristna läran jag har nog inte hittat mitt sätt att tro än. Men jag ser heller inte ner på kristna eller troende på nått sätt, jag tycker det verkar mysigt i kyrkan men jag tror nog inte så mycket på bakgrunden tilll kristendom. Jag kan väll säga att jag är öppen..
Men nu är kl 18.43 och jag har fortfarande varken ätit luch eller middag, så jag tror att jag måste gå och stoppa nått i munnen.
Förresten nått bra pogram på tv ikväll ?

p.s får inte glöma ringa praktikplatsen imorrn..(det skrev jag mest för min egen räkning så jag ska komma ihåg)

HEEEEJS

Kommentarer
Postat av: mamma

men gumman..nu glömmer du att din morbror är djupt troende. han är ju så troende att han lever efter bibeln..och vad det gäller min tro så har jag också en tro men lever inte som en kristen för det.
du är döpt.. men du döptes hemma av en präst i samma dopfund som jag och din morbror döpts i :-)
puss och kram

2008-04-07 @ 20:05:46
Postat av: gubben

Japp en kanon körning var de...så du kan va jätte nöjd me den...
kramar

2008-04-08 @ 00:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback