ännu en torsdag---

Nu sitter jag här, har nyss vinkat adjö till mormor som var snäll nog att ta med sig lite sängkläder som hon skulle mangla åt oss (plus att vi blev av med lite pantburkar som hon nödvändigtvis skulle panta" Emma de här är juh faktiskt 2 kr det är bara räkna" haha )
Har vart på stan med syrran och träffat hannas karl en snabbis, sen köpe jag en ny maskara äntligen! lite annat smink och ett slingpaket, tänkte att det är en liten förändring iaf. Syrran skulle absolut föändra mig eftersom jag hade blivit så tråkig i håret. så jajja vi får väll se hur detta går. Det är inet alltis jag och sara lyckas :) Sen bar det av till mormor dör hon gödde upp oss som vanligt. SEn köpte vi en liten present till hanna som har fyllt 19 grattis! ska fira henne imorgon! jag längtar :)
Så nu sitter jag här, känner mig allmänt tom och ensamm.: (
Saknaden är svåår..otroligt svåår........................................................................gah!

jajja ska väll snart börja leka frisör så får lite annat i tankarna. håll tummarna det behöver vi!!!





Hoho, jag och gummsi leker top model för ett bra tag sen snyggisar :D:D:D:D

BYE

Kommentarer
Postat av: mamma

ja mormor hon är allt bra go mitt i allt..

jag är nog glad att hon inte strör pengar runt sig som hon gjort en gång i tiden..och hon har ju rätt i att man ska panta..det är bara att vi är allt för bekväma av oss eller hur ? ;-)

älskar dig gumman..du blev nog jätte fin i håret

2008-08-22 @ 09:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback