Fredag!

Dagen började med att jag och syrran gick upp och joggade till skolan :S där hade vi ett styrkepass som heter duga, fyyfan, känner mig alldeles mör i kroppen, var juh att bra tag sen jag tränade.
Iaf så gick vi hem sedan med, såå jag tror jag var nära på att svimma den sista uppförsbacken hem alltsåå. men nu känner jag mig juh duktig.
Har kommit i underfund med att jag måste verkligen ha diciplin på mig själv nu, eftersom vi bara har en lektion per dag onsdag torsdag fredag, och onsdagens lektion är i 40 min ? gäller att ta tag i sig själv  hära, lätt att bara skippa annars.
Jaa annars så är det fredag idag, och jag har ingen aning om va jag ska hitta på va tragiskt  det känndes, jajja kommer väll på nå tillslut! vägrar då sitta hemma en fredag, så är det bara!

Bilden av dig sitter som fast klistrad i mig, vad jag än gör så dyker du upp.. är tufft att sakna någon såhär mycket.. hellst när du var en så stor del av mitt liv,.. kommer aldrig glömma dig! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback