kl är precis 12:30

Och jag har precis klivit upp för 5 gg. Jag vet inte vad det är som har hänt med min sömn men jag kan inte sova nuförtiden ?! gick och la mig 2 och vakna 7 på morron och kunde absolut inte somna om, så där har jag legat och försökt dra mig och klivit upp x antal gg men när jag insåg att det inet var nå roligare gick jag och la mig igen. Men nu har jag klivit upp för sista gg, ska nämligen hoppa i dushen snart och börja förbereda mig så smått inför ikväll.
Jag kan även meddela att håret inte blev så hemskt, ingen jättestor förändring heller, men håret ser lite ljusare ut i det stora hela jag blev faktiskt nöjd.

Som sagt ikväll är det fest för våran gummsi som fyllt 19 för nån dag sen bara, vi ska tillbringa kvällen hos hennes kvinna david eftersom han har grillplats och sådant :) blir nog jätte trevligt...jag är jätte taggad! ! ! ! ! ! ! ! !

Försöker att inte lyssna på musik..väcker bara massa minnen och kännslor..mitt hjärta har ajaj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback