Så var den här helgen över den med.

Joodå nog var Emma packad går nog, fyfan!
Hade total black out då jag vakna imorsse, minndes typ inget av vad jag sa/gjorde ! DEN NI !
nää urssh.
Annars har det vart ganska lungt i helgen inte gjort nå speciellt umgåtts och mysigt på !
Kom iaf hem för ett tag sen, har vart ute och ätit med pappa och syrran, sen tog vi en storhandling för 940kr, sviiiiiiiiider!
ÄÄh jag har som inget att säga mer känner mig ganska tom.. orkar inte ta tag i nå kännslor..orkeslös..ush!
jag tror jag tar och kryper till tvn och begraver mig där ett tag
helgerna går alldeles för snabbt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bye

Kommentarer
Postat av: mamma

puss och kram älskar dig...mys vidare

2008-08-31 @ 20:14:06
Postat av: pappa

Men de blev ju en del handlat me...=)

hörde ni sett filmen was me...lite ruggig va

kram & love yoy

2008-09-01 @ 02:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback