jaaa..

Ush vilken natt..var det värsta jag varit med om.
Alltid är det jag som är lessen med.. patetisk jag känner mig nu i efterhand!
Var så jävla nära att jag la mig ner och gav upp allt bara, brukar inte vara den personen som gör det i första taget. men nu kännde jag bara att jag ville ha ett slut. konstigt egentligen.
Ett ordspråk säger att världen är som ett pussel, att två passar ihop. är det så ?
Jag tror att efter ett tag så börjar de knaka i hörnen på dom där bitarna och dom passar inte ihop längre. Eller så är det bara för mig sånt där händer.
Nä tankarna om livslång kärlek och den "rätte" börjar bli utjatat för mig. tror inte att det finns någon sån för mig, kanske för en stund men vem står ut föralltid?
Kanske dags att sluta dagdrömma om sånt och inse att man står på sina egna två ben!
Hur som helst ska jag väll ställa mig och steka den där förbannade färssen innan den går ut.. äta den själv med kul kul!
näe hej så länge!



Kommentarer
Postat av: mamma

Livslång kärlek vet jag inte heller om den finns.

men att det är svårt och knöligt att få relationer att funka, det är ett fakta.

och ibland så går det hitta en väg men ibland så möts aldrig viljorna.. dom kan ha för stora olikheter.

Men det är ju inget som man har facit i hand när man kliver in i relationen.

den viktigaste relationen man har som man får vårda mest är till sig själv.

för det enda du vet med all säkerhet är att den personen som aldrig nånsin försvinner eller dör ifrån en är du själv.

så den du måste vårda mest för det är den enda garanterade relationen du nånsin har är till du.

Så titta på dig och fråga dig "vad behöver jag för att må bra? och hur kan jag ge mig själv det?".

Att skapa en trygghet genom andra är det mest otrygga du kan leva i..och du har aldrig ens några garantier att den personen försvinner..

Så vad behöver du? och hur kan du ge dig det?.

Och när man är i en relation är det viktigt att inte leva för andras behov utan kräva att sina egna blir sedda...

puss och kram gumman..älskar dig..

och du vet att du kan alltid bo hos mamma.

2008-12-03 @ 09:14:04
Postat av: nån som tycker om dig i smyg ;D

Var int ledsen, du är så söt då du är glad... Puss på dig ;>

2008-12-04 @ 01:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback