Tidsfördriv

Ditt namn? Emma
Födelseår: -89
Hur lång är du?  159
Är du hungrig? om vi hade haft nå i kylen så, men nu är det tomt så nä jag förtränger de.
Vart befinner du dig just nu? i sovrummet.
Biter du på naglarna? ibland när jag blir nervös
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Rosa
Är du bra på? att vara långsint :P
Har du några husdjur? nääe förjävligt tråkigt :(
Vad heter din morfar och mormor? Anders och lisbeth
Vem är snyggast? Jag vem annars ? :P
Vem vet mest om dig? syrran.
Ditt mål i livet? att leva det
Rädd för? att bli sårad, att vara ensamm,småkryp och mörker.

Hur gammal är den äldsta person du kysst? ingen aning ?
Har du någon vän du känt i 10 år? hmmm
Har du körkort? snaaaart :D
Pepsi eller Coca cola? pepsi
McDonalds eller Burger King? har aldig ätit på burger king?
Sjunger du? Nä, och det är nog tur för dom i min närhet.
Vad har du för skostorlek? 36
Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? haha nä
Är du oskuld? nej nej
Vill du gifta dig? om jag hittar den rätta.
Är du en hälsogeek? kan man nog inte säga
Kommer du överens med dina föräldrar? Det tror jag:P



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla söt du e....kram o love you

Pappa

2008-12-10 @ 01:14:51
Postat av: mamma

vacker barn!

:-D puss älskar dig

2008-12-10 @ 10:09:24
Postat av: Anonym

:'(

2008-12-16 @ 13:38:39
Postat av: Anonym

:'(

2008-12-16 @ 13:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback