går det att snabbspola fram veckorna?

kl är nu ett på natten och här sitter jag..
sitter och funderar lite över julklappar och sådant.. har inte inhandlat ett enda än ?! så jag lär  väll irra omkring på stan i sista minuten som vanligt.Det är så förbannat svårt!
Vill juh ge den perfekta klappen till alla, men jag har ingen aning om vad jag ska hitta på.Det är juh inte länge tills det är jul och här sitter jag och låssas som om den inte existerar för det känns verkligen inte så. Har ingen lust att julpynta heller så jag orkar inte ta röven och gå ner till förrådet och hämta flyttkartongen. Näe dom får stå där dom är, för vem är det som ens ska titta på de? är juh oftast bara jag här så det känns onödigt.
Önskar så att jag fick ha en vanlig jul , men alla vi brukar fira med.. men det blir inet så, blir jag sara och pappa, lite ensammt men de är väll bara att acceptera.Blir att jobba arslet av sig julveckan med även om jag inte tjänar nå på det, socialen räknade ut att jag måste ha uppnått ca 6000 för att ens tjäna nå på att jobba just nu vilket jag inet är säker på att jag kommer göra heller. Men om jag så gör det så kanske jag tjänar 1000 kr på att jobba hela julveckan inklucive julafton. Känns inge vidare, men kan juh inte ringa och säga nej nu, då är det juh bara kyssa jobbet godbye sen med.Nä jag hurrar inte för julen iår. Kommer bara ge mig minnen och saknad.
Sitter och känner en saknad efter många just nu, mamma,syrran,lillsyrran,robert, J , john, kikki,mormor och en hel del vänner som jag inte sett på ett tag! har förövrigt haft besök av en jag saknat ikväll, det var mysigt!  Men till er alla andra, your in my mind!
Har även städat lite i läggan ikväll, och juh mer jag tvättar juh mer full blir tvättkorgen? är inte de konstigt? Har damtorkat osv, men har inte köpt damsugarpåsar ännu :S måste verkligen göra det i veckan för det blir väll snart en grusplan här inne :S men hur ofta tänker man på att köpa damsugarpåsar? varje gg jag är inne i stan så är det putsväck.
Näe nu är kl mkt och jag ska väll dra mig till sängen och läsa lite teori innan jag slocknar..


på Hojj festen på trinitys förra helgen, tur man är snygg..eller så inte jag såg lite missanpassad ut!
näe godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är vist snygg!

2008-12-22 @ 23:35:39
Postat av: natalie

vem känner du på trinity ?;p tänkte marielles låsas pappa är ju del ägare där :) ( david )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback