Destination dalarna.

image58

Ikväll tar vi tåget mot dalarna, ska vara där tills på torsdag, men kommer inte hem förren fredag dag.
Får väll se hur denna resa blir, jag ska vara ärlig och säga att jag är lite nervös.
Känns obehagligt på ett sätt, skräck senariot är väll att ni ska fara å träna och motionera hela dagarna, och jag sitter där, de heter juh "sportlov".. nog för att det inet spelar någon roll.

ska inte tänka såå, de här ska nog gå bra..

Ni får ha ett bra lov här hemma ni andra,

Kommentarer
Postat av: Hanna

hörru jag lovar att jag inte tänker träna å motionera hela dagarna :o kommer fan it ens ihåg sist jag var ute och gick ju :p så du kan va lugn, jag degar i soffan med dig ;D

2008-02-24 @ 13:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback