?

jag har ont i hjärtat,  jag har så sabla jävla ont,
nu sitter jag här ensam, visste att det skulle bli såhär..
du sa förlåt för dom här tre åren, ja säger tack för dom.
inget ska bahöva gå ut över dig nu... du ska inte behöva lyssna å prata om saker du inet tycker om.
det känns tungt, jag komer sakna dig, mitt hjärta kommer nog att blöda efter dig ganska länge..
ännu en person försvinner ut ur mitt liv, hur fan ska jag kunna täcka hålet efter dig...

jag sa att du inet skulle förstå, och det gjorde du inet heller, jag ver lessen, jag behövde stöd, jag behövde få bli omfamnad, inte få höra hur dåligt jag beter mig inte bli lämnad ensam kvar..
men jag antaratt föreläsningen var viktig för dig, jag hoppas den var det, för du offrade ganska mycket för den..

Jag antar att jag kommer att få gråta dom närmaste dagarna, jag antar att jag kommer att sakna,

jag älskar dig, och det kommer jag nog alltid att göra på ett eller annat sätt för hela mitt liv, även om det kommer mattas av efter ett tag, du gav mig mycket. tack!

Kommentarer
Postat av: mamman

vad ska man säja? det finns inga ord att
säja när hjärtat blöder.
det finns inga ord att ta till när själen gråter.
den bara måste få sin tid att läka..
älskar dig gumman..

2008-02-12 @ 13:37:28
Postat av: hanna

never alone..

2008-02-12 @ 15:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback