Här är det mycket fakta på lite rader.

Ännu en skoldag är över, känns ganska jobbigt att dom snart är över allihop. Är lite rädd när jag ska börja jobba, tänk om jag inte får ihop ekonomin ? ush det är en kännsla som är med mig varje dag. Ni kan gärna få över ta den om ni vill ? bara det att det för med sig en ganska stor klump i magen, och vem vill ha det..

I veckan är det mycket som ska vara klart och jag känner mig väldigt stressad, tror jag måste ta tag i mitt liv och börja göra något idag.

försöker för övrigt komma på nå vettigt att skriva om idag, kankse kommer nå ikväll, vi får väll se hur de blir.. förmodligen kommer jag no att skriva ett inlägg om ett krossat hjärta.men förvånandsvärt känner jag mig inte orolig, det får blir som de blir. Kärlek är fint, men låt oss inse, det tar förjävligt ont ibland med.

Idag har jag varit så irriterad över vissa männsikor som aldrig är nöjda, livet är inte perfekt, låt oss inse de med nu när vi ska inse massa saker. Och man får inet allt som man vill, och ibland måste man bara acceptera de. punkt slut.

Och sen har vi juh alla andra underbara människor som ställer upp, och som bara är helt enkelt underbara.Måste juh nämna er med innan jag avslutar, man ska alldrig sluta uppskatta folk :)

Jag har även avslutat mina planer inför studentbalen, innan jag hann komma längre.Har även insett att det inte är något för mig, det är fint för en kväll visst, men inte trevligt att vakna upp dagen efter och förstå att man har slösat så mycket pengar för en enda kväll. sen är nog en bal inte något för mig ändå.Nä jag kan vara vacker en annan kväll, men till ett billigare pris.

Ska nog ta och gå nu ett tag, har så fruktansvärt ont i magen, ska ligga och tycka synd om ig själv ett tag nu, och hata er killar lite för att ni inte behöver genomlida detta varje månad.

hare bra heeeej ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback