i'm sorry..

förlåt mamma, förlåt hanna, jag vet att du är less, vad tror du inte jag är ? det är juh min familj det handlar om.men jag förstår att de är jobbigt att alrig få ett ordentligt svar.
mest av allt vill jag säga förlåt till mamma för att det blev såhär :' (
hade verkligen behövt få vara med dig några dagar å slippa tänka på allt annat.. men jag fick tydligen inet få vara ifred etttag där nere...

du måste lära dig ta ansvar för dina hanldingar, du kan inte leva på att jag jämt ska ta konsekvenserna..
Har du alldrig sett en lessen männsika som ger upp, så såg du de idag.

image60   Jag mår inte bra




Kommentarer
Postat av: mamma

älskar dig gumman..oroa dig inte..

2008-02-24 @ 23:02:15
Postat av: gubben

Allt löser sej gumman...ta de bara lugnt.....kramar

2008-02-25 @ 00:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback