jag har haft AJAJ nu i 2½ timme =)

Nu har jag äntligen fått fylla i min tatuering, det sägs juh 3 gg gillt, så vi år hoppas detta blir bra.
Måste bara säga att denna gången tog det förjävligt ont, tror det har att göra med att de som har hunnit blivit som ett ärr sen förra gg, att riva upp dom nu var det värsta jag varit med om, hoppades att någon skulle slå mig i skallen så jag tuppa av, å sen bara fick vakna när allt var klart.
Men det fick jag inte såå där har jag suttit och fått lida i 2 ½ timma.
Som tur var hade jag min älskade syster med som stöd, och såklart hanna per sms :)
Men nu är jag så heeeet såå heeet.
Har även vart på körskolan idag och köpt paket, så nu jävlar är jag igång.
Men känner mig aningen stressad, har nämligen två stora prov imorgon, så jag ska nog sluta sitta här och försöka plugga så gott jag kan.

ha en trevlig kväll, för det ska inte jag ha. Herååå.

 <3

Kommentarer
Postat av: gubben

Stackars plågade flicka...kände du inte mitt stöd..Ha Ha...nåja nu e de ju gjort...skönt va..

2008-02-13 @ 22:38:25
Postat av: mamman

mm..ska man bliva fin så får man lida pin.
vad glad jag blev att du allmänt dig till körskolan så att du kan köra ner till mig snart :-D.
bästa nyheten hittills..
pöss och kraam...
hoppas att du får en fin alla hjärtans dag
älskar dig..plumpis hälsar..

2008-02-14 @ 07:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback