kärlek är tortyr.

Hur kan man säkert veta när det är dags att släppa taget ?
Är det då personen bara far hem och man får inet veta varför, å sen när man frågar så  har det inget med oss att göra?
Eller är det helt enkelt bara när man känner längtan efter nya kännslor?
Jag sitter och gråter, hade lovat mig själv att inte gråta över det här.. men jag kan inte sluta, känns om om jag burit det för länge och jag är så förvirrad ja vet inet vars jag ska ta vägen.
Jag känner mig så ensammen..
Och jag vet att allt är upp till mig. . inget kommer ändå att förändras.
Ska nog inte kliva upp på alla hjärtans dag, kom gärna och söv ner mig, så jag slipper genomlida den dagen.
kroppen bara skakar, jag orkar inte nå mer nu..
det är över ?!. . .
märker att det heller inet går att skriva nå nra när man gråter, så jag avslutar det här nu..


image49

Kommentarer
Postat av: mamman

kärlek gör ont ibland..
* håller ut mina armar *
älskar dig ..

2008-02-10 @ 20:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback