min sportiga dag på sportlovet :D

Idag har vart vi väckta halv elva, eftersom vi skulle ha en liten frilufsdag med lilasyrran å kikki :P
och ni ska få se med bilder på hur den har vart:

image61 Först vart det lunch hos kikki och pyssla lite.



image62 Här har vi min lilla älskling, som verkar väddigt glad över att bli fotoad.


image63 Tog mig en P nap, gjorde mig redo för valls.


image64 Dom är snart redo för första åket, bestiger just nu pulkbacken.



image65 Och där var första åket avklarat. sötisar.



image66 jag och ellen posar inför mitt premiär åk.



image68 Jag gjorde ellen lite sur, råkade visst snödränka hon lite.



 
image70 Sedan grillade vi korv, pinnbröd,mackor. å drack självklart varm choklad



image71 sötnosarna



image72 jag och stumpan, gud va lycklig hon är med mig :D



image73 sen for vi tillbaka till kiki och pysslade, innan vi hann fara så hann sara med snödränka ellen, så då vart det kvitt, jag var inet längre den dumma :D
Vi åt middag och vi är nog trötta alla tre nu, eftersom alla nästan somna i bilresan hem.
Imorrn far gullet, men jag har en kännsla av att vi kommer ses snart igen, så jag ska inet va lessen över de.

Har jag även nämnt att jag har fått en kusin idag? min faster hade lyckats knysta ut en liten pojke  kl 5 inatt, så på morronen så vaknade jag av ett mms på världens sötaste bäbis, näst efter stumpan såklart. så imorgon så blire kanske att få hålla i en bäbis , ohh va kuul. min första kusin :D

näe nu ska jag sluta nog för idag.,
heeejs-

Kommentarer
Postat av: mamma

men vad mysigt ni verkar ha haft..
vad bra att ni alla fått vara ute en hel dag.
hälsa och gratta Åsa och Thomas från mig..

2008-02-28 @ 19:01:20
Postat av: gubben

kul o se ni haft en trevlig dag me syrran...de behövs ju...känner ju igen de me o smödränka..hur kan du....(ler)
kramar

2008-02-28 @ 23:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback