Nu äre lov !

jag vet att jag inet varit så aktiv på senaste, känner inet för att vara dte idag heller riktigt.
jag har äntligen genomfört mitt tal idag framför klassen, måste säga att det blev lite fjasko när jag var tvungen att släppa igenom en tår, och min röst var ohejdbar när de gällde att skaka.
fan också, jag ville inte vara kännslosam, jag ville bara framföra den som alla andra. MEEEN, kanske var lite överväldigande att säga ett sånt tal inför våran klass, där alla inet riktigt uppskattar att man pratar känslor.
Jag är iaf nöjd över att jag gjort de, de var iaf en sak jag kan stryka över grejor som måste göras.

Hur som hellst var jag inne på en blogg och läste ett inlägg som gjorde mig rasande.
iaf en mening, å här kommer den.
då hade hon först stått och babblat om att hon tyckte alla tjejer skulle vara kvinnliga och så vidare.

"Världen idag är utseendefixerad, face it!"

 ÅH så jävla puckad tjej alltsåå, det komer nog en dag för denna 17 åring då hon också inser att man inet orkar vara utseendefixerad ett helt liv, och att man absolut inte behöver vara kvinnlig.
Så jag tänker då inte "face it", det kan du köra upp i röven...

Nu blire lillsyrran nästa, oooh va kramar stumpis ska fåå ! <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Emma! Jag tycker att ditt tal var otroligt bra. Det berörde mig verkligen. Jag tycker att det var så starkt gjort av dig att stå kvar och fortsätta ditt tal! Starkt gjort av dig som vågade ta upp ett så personligt ämne!

2008-02-22 @ 18:04:54
Postat av: Hanna

snart far vi stumpi :) jag längtar massor, jag Älskar att åka tåg! och att sen få göra det med ni två underbara sötnosar, himmelriket! ska bli jätte mys :)

mamma kunde föresten skjutsa oss till tågstation imorgon :)

puss! jag älskar dig honey!

2008-02-23 @ 18:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback