om allt och inget.

okeej, sitter här och fryser än, måste vara fusen in till märgen efter i helgen.
Eller så är det bara så att jag håller på att bli sjuk och fryser därför. : /
vet inte riktigt vad jag ska skriva. .
önskar jag hade tagit nå kort i helgen men eftersom jag inte är nån kamera männsika så får ni tyvärr inte dela nå minnen med mig,
men jag kan säga såhär, jag är grymt besviken på en person som bara sku sova hela tiden , du vet vem du är =)
Annars har det var jättekul, (eller inte HELA tiden) men nästan !
annars har jag som inget mer jag vill dela med mig av ikväll, så.
hare bra !
hej !
joo, jag MÅSTE verkligen fara och shoppa nu i veckan, nu är de grymt längesedan jag fick frossa i kläder.

Kommentarer
Postat av: mamma

sätt dig i badkaret och spola varmvatten på dig..
älskar dig..

2008-02-04 @ 21:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback