tipsa.

Någon som har något tips på hur man bygger upp ett förtroende? jag skulle verkligen behöva det just nu.

House 21.00 inte missa!!

Mitt lov blev inte som jag tänkt mig..

Skulle även behöva nå tips på va man kan göra, annat än festa å gå på krogen ?

tror jag ska sätta mig och spela nå skitspel iväntan på bättre.

ohh inte att glömma ska juh ringa angående jobb imorgon, spännande !

Får även prov svaren imorrn, ännu mer sännande ! ( blodstatus, levern,ämnesomsättningen, har dom tagit prover på)

Bäst ni antecknar för här är man intressant.

heråååå !

Kommentarer
Postat av: gubben

Tack för besöket i dag gumman....alltid roligt...kramar

2008-02-26 @ 22:32:11
Postat av: mamma

tänk om det fanns något enkelt svar på detta med förtroende..det handlar nog mer om att ge saker tid.. och att man sakta får bygga upp det med personen som det kraschat.
inte alltid lätt men ändå så viktigt när man kommit en bra bit påvägen så känner man förrändringen.
älskar dig

2008-02-27 @ 14:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback